Acum, tenul tău își poate recăpăta tinerețea cu tratamentul de rejuvenare denumit VAMPIR.

Aceasta este o metodă estetică revoluționară ce plasează factori de reîntinerire în zonele cu carențe și duce la redobândirea fermității și îmbunătățirea aspectului pielii afectate de riduri, fine sau profunde, deopotrivă, și de alte afecțiuni datorate vârstei și stilului de viață.

Terapia Vampir este susținută de puterea de vindecare a propriului organism și presupune injectarea propriului sânge în zonele cu probleme, obținând astfel un efect natural de întinerire. Plasma proprie îmbogățită cu trombocite este reintrodusă în piele prin injectare, cu ajutorul unui ac extrem de fin. Acest tratament este apreciat la nivel mondial și reprezintă un răspuns modern la problemele pielii mature, oferindu-i șansa de a se regenera prin propriile forțe.

Denumită și terapia cu plasmă proprie îmbogățită cu trombocite (PRP – Platelet Rich Plasma), această soluție de întinerire și regenerare a pielii feței, gâtului, decolteului și mâinilor este alternativa la injectarea cu substanțe chimice sau artificiale, dar care construiește o barieră naturală împotriva îmbătrânirii și combate efectele negative generate de stilul de viață. Spre deosebire de alte proceduri similare, riscul unor afecțiuni complementare este absent având în vedere compatibilitatea biologică a substanței injectate.

Toate etapele acestei proceduri au loc rapid, în prezența pacientului. Concret, este recoltată o cantitate mică de sânge, aproximativ 10 ml. Aceasta este procesată imediat prin centrifugare, selectând plasma cu trombocite, celulele sângelui ce conțin factorii de creștere și regenerare. Înainte de injectare, pe zona supusă tratamentului se aplică anestezic. În cele din urmă, un ac foarte fin lasă să pătrundă în piele plasma bogată în trombocite, fără durere și sângerare, stimulând pe termen lung procesul de regenerare celulară și de formare a colagenului nou. Etapa de injectare durează, în medie, 5 minute. După tratament, în punctele de acțiune, există posibilitatea apariției unui ușor proces de inflamare, dar aceste afecțiuni dispar, fără probleme, în câteva zile. Activitățile sociale și profesionale pot fi reluate imediat, iar rezultatele tratamentului devin vizibile după aproximativ 2 săptămâni, când, cu siguranță, vor stârni aprecierea.

Cu efecte deosebite pentru față, gât, decolteu și mâini, terapia Vampir este o metodă extraordinară ce revitalizează și regenerează pielea, o hidratează în profunzime, atenuează ridurile și cearcănele.

Realmente, îi oferă pielii strălucirea naturală!

l

Listă de prețuri

Opțional, fiolă cu multivitamine JALUPRO325 lei
Terapia PRP / Terapia Vampir 1300 lei

* tratamentul se poate realiza în zona feței, a gâtului, a decolteului și pe mâini, în funcție de nevoile specifice de tratat.